2 Eylül 2024 Pazartesi

Yayınlanmayan siir


Kara bir hüzün örttü üstümü.

Karanlıkla kol kola yürürken sarhoş adımlarla

dosttuk biz her gece.

İnsanlardan hiç bu kadar uzak olmamıştım.

Kalbimden küçük bir cep saati çıkardım.

Yahudi bir adamdan yadigar, 

Sizi haberdar etmedim fakat  buldum anılarımı

Ve böylece

 nedensiz bakışlarının 

bana ne demek istediğinin artık farkındayım.

Bunu yazmadan yıllar önce

 Anılarımı uzak diyarlarda yani aramızda adalar, kıtalar ve okyanuslar olan bir adamda unuttum.

Yahudi, oldukça sıcakkanlı bir adam.


yahudi bir adamın cebindeyim şimdi

 o küçük cep saatinin çeperlerinde

 unuttum

.

Şimdi arıyorum ben yıllardır o saati 

Bulmayı da çok beklemeden.

İnanın ki,

ben hiç kendimi kendimde bulamadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınlanmayan siir

Kara bir hüzün örttü üstümü. Karanlıkla kol kola yürürken sarhoş adımlarla dosttuk biz her gece. İnsanlardan hiç bu kadar uzak olmamıştım. K...