10 Kasım 2022 Perşembe

Gözlerimde yaş mı bıraktın

 Dilin aktardığı kültürü reddediyoruz da sanki o bizi reddetmiş.

Biz de bir başımıza kalmışız gibi

Atıldık mı cidden

Her şey akarken neden ben.

Neden

Her şey akıyor da ben duraklıyorum.

Neden bilmem 

yazdığımı bile bilmeden


Nedenleri arar gibi gözüktüm.

Sonuçlara katlandım

yatağımda ve baygınlıklarımda.


İkiye katlandım durakladım. Üçe katlandım eser bırakmadım.

ilkin, duyarsızlaştırdı.

Dördün

Silinip gitti duygularım ve sadece anılar kaldı.

Şimdi

Bir treni beklerken 

Bakışıyoruz anılar ve ben 

onlar da silinip gitmeden.


Gece




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınlanmayan siir

Kara bir hüzün örttü üstümü. Karanlıkla kol kola yürürken sarhoş adımlarla dosttuk biz her gece. İnsanlardan hiç bu kadar uzak olmamıştım. K...