5 Mart 2023 Pazar

Dizginledi beni zaman bir rüzgar gibi esti geçti. Bilmiyorum hangi yerlerde Serinliği kaldı anıların.

 1

Havalar ah havalar karışık hislerde yuvarlanan insanlık.

.

Çokça fazlayız, kaybolduğumu bile unuttum.

Ne zaman alıştık

Ne zaman 

çoğaldık bir elmadan.

da yalnız kaldık.

Hayat bir yolmuş demek, 

Yürüdük,

ayaklarımızın altından geçip gitti insanlık.


2

Ah bu havalar ne yapacağız aramızı.

Soğuk da sevmem hem ben. Anlaşamayız seninle.

Keder tutuyor beni derde gelemem.

2-3 hap atar unuturum, silinir mi hiç anılar

Bilmiyor musun.

Geçmişe el atamam ben.

Ya da o ağacın altında eskisi gibi oturamam.




şimdi, eski mi eski bir kitap buldum.

Bir sürü yaşanmış duygu kağıda dökülen. 

Bu duygularla ne yapılır.

Uzun bir gece ve bir kitap.

Ben o gecede.

Bir daldan çıkıp binlercesinde kayboldum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınlanmayan siir

Kara bir hüzün örttü üstümü. Karanlıkla kol kola yürürken sarhoş adımlarla dosttuk biz her gece. İnsanlardan hiç bu kadar uzak olmamıştım. K...